آیا خوب گوشت، گوشت گاو برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

گوشت، گوشت گاو بسیار محبوب است در میان مردم برای تغذیه فراوان آن و طعم و مزه خوب، بسیاری از بیماران نیز آن را دوست دارم عمیقا. اما آن را مناسب برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA؟ آیا آن را خوب یا بد برای آنها؟

توابع گوشت گاو

تقویت ایمنی: در آن وجود دارد به اندازه کافی ویتامین B6 که می تواند سوخت و ساز بدن و سنتز پروتئین ترویج و افزایش ایمنی خود را.

غنی سازی خون: این میوه سرشار از آهن است که عنصر لازم از خون است. این در کم خونی فقر آهن درمان مفید است و می تواند مقاومت در برابر بیماری بهبود و ترمیم بافت آسیب دیده.

عرضه انرژی به sporters: این میوه سرشار از پتاسیم و پروتئین است، هر دو آنها را خوب به sporters می باشد، به ویژه پتاسیم است. سطح پتاسیم پایین تر خواهد تشکیل پروتئین و تولید اکسین را مهار، و در نتیجه تحت تاثیر قرار دهد رشد عضلانی است.

اما کارشناسان گفت که پتاسیک خوب است برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA نیست، چرا که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی آسان است برای دریافت هیپرکالمی برای عملکرد کلیه خود را در برخی از درجه آسیب دیده است. بیشتر چه، سطح پتاسیم بالا ممکن است به اختلال های قلبی منجر شود، حتی شوک. بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به نفروپاتی IgA، شما بهتر است برای جلوگیری از به خوردن گوشت گاو، اما اگر سطح پتاسیم خود را کمتر از مقادیر طبیعی است، شما می توانید برخی تحت ساخت و ساز از پزشکان خود را بخورند. شما بهتر است یک برنامه رژیم غذایی برای خودتان، اگر شما هر گونه کمک نیاز دارید، لطفا با کارشناسان آنلاین ما مشورت، آنها را توصیه ها را برای شما فراهم می کند.

اگر شما هنوز هم هر گونه سؤال دیگر در مورد نفروپاتی IgA و یا رژیم غذایی آن را داشته باشد، شما می توانید پیام برای ما ارسال کنید یا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا خوب گوشت، گوشت گاو برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA





:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA، گوشت گاو، خوب است گوشت گاو برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: